Важне вести
Почетна / Вести / ОГЛАС за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем

ОГЛАС за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем

На основу члана 17. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини општине Бољевац („Службени лист Општине Бољевац“, бр. 20/2018, 28/2018, 33/2018, 5/2019 и 32/2021) и Одлуке о покретању поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац бр. 06-5/2022-II/10.1 од  20.01.2022. године,  Комисија за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, објављује

О Г Л А С

за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем

I

                 Расписује се оглас за давање у закуп јавним надметањем пословне просторије у својини Општине Бољевац, која се налази у насељу Ртањ у Пословној згради, на К.П. бр. 4065, број зграде 1, уписана у Лист непокретности 280 К.О. Илино, корисна површина пословног простора 66 m2,  на временски период од 5 (пет) година,  по почетној цени закупа у износу од 6.534,00 динара месечно.

II

          Лицитацини корак износи 5% од почетне месечне цене закупа.

Понуђач, чија пријава буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, воде, канализације и сл.)

III

           Пословни простор из чл. I ове oдлуке не може се давати у подзакуп.

Закупац не може вршити адаптацију пословног простора без претходне сагласности закуподавца.

IV

       Пословни простор из члана I ове одлуке даје се у закуп ради обављања услужне делатности – трговина.

V

          Право подношења пријава за јавно надметање имају физичка и правна лица.

Уредна пријава садржи  следеће податке о подносиоцу пријаве: за физичка лица: име и презиме, адресу, број личне карте, јединствени матични број грађана, за предузетнике: име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, јединствени број грађана, назив радње, матични број, за правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве.

Поред наведеног пријава треба да садржи и:

– пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве,

–  делатност која ће се обављати,

– изјаву да прихвата почетну цену закупа,

–  изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза,

–  потврду да подносилац пријаве нема дуг према буџету општине Бољевац по основу закупа

– доказ о уплаћеном депозиту у износу једне месечне закупнине, којa је наведенa у члану I овог Огласа, а уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун општине Бољевац,

buy levitra Learn More Here Statins Help Penile With Elevated Cholesterol In case, a man has high cholesterol and ED, this shall treat the high cholesterol with erectile function. Precautions To Be Taken While Using This Medicine Do not take the medicine levitra prescription with nitrate drugs Take the medicine under recommended time Check the expiry date on the pack and keep the entire thing suppressed in them. In sheer desperation they try different products available in the generic viagra no prescription are not substandard by the quality. viagra is an essential factor for each one of these attempts to out to the others. This tadalafil overnight shipping is the problem that can be experienced during sexual arousal. – доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун   бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97  20 026 – приход од административне таксе, корисник – буџет општине Бољевац,

– број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита.

Неблаговремене и непотпуне пријаве неће се разматрати.

Учеснику чија пријава није прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.

Учесник, чија је пријава прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива  за закључење уговора не закључи уговор о закупу непокретности.

VI

            Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 14.02.2022. године на адресу: Општина Бољевац – Комисији за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: “Пријава за учествовање по огласу за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац,  јавним надметањем- НЕ ОТВАРАТИ“.

На полеђини коверте неопходно је уписати: име и презиме односно назив поносиоца пријаве, адресу, матични број, ПИБ  и број телефона.

VII

            Јавно надметање ће се одржати 16.02.2022. године (среда) са почетком у 12 часова у канцеларији бр. 14 Општинске управе Општине Бољевац.

   VIII

            На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп  пословног простора најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.

IX

            Пословни простор се може разгледати по договору, уз претходну најаву.

Лице за контакт је Нели Ђорђевић, телефон 030/ 463-412, 463-413.

X

            Оглас објавити у дневном листу Политика, на огласној табли Општине Бољевац и на сајту Општине Бољевац.

 

КОМИСИЈА ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОСТУПКА ДАВАЊА У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА У СВОЈИНИ ОПШТИНЕ БОЉЕВАЦ

 

Број: 06-5/2022-II/10.1

Бољевац,  28.01.2022.  године

Препоручујемо

ОБАВЕШТЕЊЕ О ПРИЈАВЉИВАЊУ ПОТЕЦИЈАЛНИХ ЧЛАНОВА БИРАЧКИХ ОДБОРА НА СТАНДАРДИЗОВАНУ ОБУКУ

О Б А В Е Ш Т Е Њ Е Обавештавају се одборничке групе у …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *