Важне вести
Почетна / Вести / Oглас за давање у закуп јавним надметањем пословне просторије у својини Општине Бољевац, која се налази у улици Краља Александра бр. 5, просторија бр. 10, укупне површине од 21,60 m2, по почетној цени закупа у износу од 3.344,00 динара месечно, на временски период од 5 година.

Oглас за давање у закуп јавним надметањем пословне просторије у својини Општине Бољевац, која се налази у улици Краља Александра бр. 5, просторија бр. 10, укупне површине од 21,60 m2, по почетној цени закупа у износу од 3.344,00 динара месечно, на временски период од 5 година.

На основу члана 17. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини општине Бољевац („Службени лист Општине Бољевац“, бр. 20/2018, 28/2018, 33/2018, 5/2019 и 32/2021) и Одлуке о покретању поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац бр. 06-36/2023-II/3.2 од 22.03.2023.године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, објављује

О Г Л А С

за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем

I

                 Расписује се оглас за давање у закуп јавним надметањем пословне просторије у својини Општине Бољевац, која се налази у улици Краља Александра бр. 5, у стамбено – пословној згради на КП бр. 287, КО Бољевац, бр. зграде 1, просторија бр. 10, укупне површине од 21,60 m2, по почетној цени закупа у износу од 3.344,00 динара месечно, на временски период од 5 (пет) година.

Почетна цена закупа умањена је на 60% од почетне висине закупнине утврђене у складу са Одлуком о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини Општине Бољевац („Службени лист Општине Бољевац“, бр. 20/2018, 28/2018, 33/2018, 5/2019 и 31/21), будући да поступак давања у закуп пословног простора јавним надметањем, није успео ни након два узастопно спроведена поступка јавног оглашавања а ни након поступка јавног оглашавања са умањеном почетном висином закупнине на 80% од почетне висине закупнине утврђене у складу са претходно наведеном Одлуком.

II

          Лицитацини корак износи 5% од почетне месечне цене закупа.

Понуђач, чија пријава буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, воде, канализације и сл.)

III

           Пословни простор из чл. I ове oдлуке не може се давати у подзакуп.

Закупац не може вршити адаптацију пословног простора без претходне сагласности закуподавца.

IV

       Пословни простор из члана I ове одлуке даје се у закуп ради обављања канцеларијско – административних и других помоћних пословних делатности.

V

          Право подношења пријава за јавно надметање имају предузетници и правна лица.

Уредна пријава садржи  следеће податке о подносиоцу пријаве, односно за правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве.

Поред наведеног пријава треба да садржи и:

– пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве,

– изјаву да прихвата почетну цену закупа,

–  изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза,

–  потврду да подносилац пријаве нема дуг према буџету општине Бољевац по основу закупа

– доказ о уплаћеном депозиту у износу једне месечне закупнине, којa је наведенa у члану I овог Огласа, а уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун општине Бољевац,

– доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун   бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97  20 026 – приход од административне таксе, корисник – буџет општине Бољевац,

– број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита.

Неблаговремене и непотпуне пријаве неће се разматрати.

Учеснику чија пријава није прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.

Учесник, чија је пријава прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива  за закључење уговора не закључи уговор о закупу непокретности.

VI

            Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 6.04.2023. године на адресу: Општина Бољевац – Комисији за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: “Пријава за учествовање по огласу (навести број Огласа) за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац,  јавним надметањем- НЕ ОТВАРАТИ“.

На полеђини коверте неопходно је уписати: име и презиме односно назив поносиоца пријаве, адресу, матични број, ПИБ  и број телефона.

VII

            Јавно надметање ће се одржати 10.04.2023. године (понедељак) са почетком у 12,00 часова у канцеларији бр. 18 Општинске управе Општине Бољевац.

VIII

            На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп  пословног простора најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.

IX

            Пословни простор се може разгледати по договору, уз претходну најаву.

Лице за контакт је Ана Опачић, телефон 030/ 463-412, 463-413.

X

            Оглас објавити на интернет презентацији Општине Бољевац и на огласној табли Општине Бољевац.

 

КОМИСИЈА ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОСТУПКА ДАВАЊА У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА У СВОЈИНИ ОПШТИНЕ БОЉЕВАЦ

 

Број: 06-36/2023-II/3.2

Бољевац,  29.03.2023.  године

 

 

 

Препоручујемо

ЈАВНИ ОГЛАС ЗА ОТУЂЕЊЕ СУВЛАСНИЧКОГ УДЕЛА ГРАЂЕВИНСКОГ ЗЕМЉИШТА У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ ОПШТИНЕ БОЉЕВАЦ У ПОСТУПКУ ЈАВНОГ НАДМЕТАЊА

На основу Закона о планирању и зградњи („Службени гласник РС“, бр. 72/2009, 81/2009 – испр., 64/2010 – …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *