Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Notices

ОГЛАС 3 – ИНТЕРНИ КОНКУРС

ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА

Датум оглашавања: 21.10.2025. године

Датум истека рока за пријављивање: 29.10.2025. године

На основу члана 83. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС”, бр. 21/16, 113/17, 95/18, 114/21, 92/23, 113/17 – др. закон, 95/18 – др. закон, 86/2019 – др. закон, 157/20 – др. закон и 123/21 – др. закон) и члана 5. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС”, број 107/23), Општинска управа Општине Бољевац, оглашава

ИНТЕРНИ КОНКУРС

ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА

У Одељењу за Локални економски развој и привреду

  РАДНО МЕСТО 3. Руководилац Одељења за локални економски развој и привреду

I Орган/служба/организација у ком/којој се радно место попуњава:

Одељење за Локални економски развој и привреду у Општинској управи Општине Бољевац

II Радно место које се попуњава:

Радно место Руководиоца Одељења за локални економски развој и привреду, разврстано у звање самостални саветник, један извршилац

III Опис послова радног места: руководи, организује и планира рад Одељења, пружа стручна упутства, координира и надзире рад запослених у Одељењу; усклађује рад Одељења; стара се о законитом, благовременом и потпуном извршавању послова Одељења; обавља најсложеније послове из делокруга Одељења; потписује сва решења и акте из делокруга рада Одељења; пружа стручну помоћ извршиоцима у Одељењу; прати реализацију планова развоја из надлежности одељења; учествује у израда и реализацији пројеката којима се подстиче економски развој Општине, припрема нацрт Плана развоја и стратешке планове развоја из надлежности одељења; учествује у изради пројеката којима се подстиче економски развој општине; прати реализацију планова развоја из надлежности одељења као и реализацију пројеката које финансира у

целини или делимично општина Бољевац; учествује у пројектима прекограничне сарадње и ИПА фондова и предузима друге неопходне радње за реализацију пројеката; прати прописе из области ЕУ, информише руководство општине о програмима ЕУ; обавља аналитичко-оперативне послове који се односе на припрему и реализацију развојних пројеката; координира послове везане за планирање, припрему и реализацију развојних пројеката и капиталних инвестиција у области јавне инфраструктуре;  учествује у изради и реализацији пројеката из надлежности одељења; остварује сарадњу са међународним организацијама, донаторима, надлежним установама и институцијама на општинском, регионалном, републичком и међународном нивоу у циљу усаглашавања мерa за бржи развој општине; прати технички и технолошки развој у области обновљивих извора енергије, енергетике и ефикасности и иницира и предлаже конкретна решења и одлуке из наведених области; обавља послове који се односе на одржавање везе са Комесаријатом за избеглице и миграција, за потребе пружања подршке лицама која су добровољно или принудно напустила државу порекла или боравка; обавља  административно техничке послове за Савет за миграцију, као и друге послове у складу са законом о управљању миграцијама; одржава информативни систем и помаже у компјутерској обради података за потребе органа општине Бољевац, као и послове на унапређењу примене информационих технологија, одржавање и развој рачунарске и комуникационе мреже, администрирање базе података, одржавање и развој апликативног софтвера предлаже мере за унапређење привреде и предузетништва и предлаже одлуке из наведених области надлежним органима општине Бољевац; предлаже мере за подстицај инвестиционих улагања; учествује у припреми подстицајних мера за отварања и развој малих и средњих предузећа, Обавља и друге послове по налогу начелника Општинске управе.

IV Услови за рад на радном месту: стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља економских, рударско-геолошких, организационих наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање пет година радног искуства у струци, положен државни стручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.

V Место рада: Општинска управа Општине Бољевац, ул. Краља Александра бр. 24

VI Компетенције које се проверавају у изборном поступку:

У изборном поступку проверавају се понашајна компетенција, посебне функционалне компетенције и мотивација за рад на радном месту.

VII Поступак и начин провере компетенција:

1.  Понашајна компетенција: управљање људским ресурсима – вршиће се путем интервјуа базираног на компетенцијама.

2. Посебна функционална компетенција релевантни прописи из делокруга радног места (Закон о планском систему Републике Србије, Закон о локалној самоуправи, Закон о финансирању локалне самоуправе, Закон о улагањима, Закон о енергетској ефикасности и рационалној употреби енергије, Закон о младима, Национална стратегија за младе, Закон о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе, Закон о општем управном поступку) – провераваће се усмено, путем симулације.

3.Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности јединице локалне самоуправе провераваће се путем разговора са Комисијом (усмено).

VIII Право учешћа на интерном конкурсу:

На интерном конкурсу могу да учествују службеници запослени на неодређено време у Општинској управи општине Бољевац.

Право учешћа на интерном конкурсу имају службеници у истом звању или службеници који испуњавају услове за напредовање у звање у које је разврстано радно место које се попуњава.

IX Пријава на интерни конкурс врши се на прописаном обрасцу пријаве

Образац пријаве на овај конкурс доступан је на интернет презентацији Општине Бољевац или у штампаном облику могу преузети у канцеларији бр. 2 у Општинској управи  општине Бољевац, ул. Краља Александра бр. 24.

Приликом предаје пријаве на интерни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку.

Подносилац пријаве ће бити обавештен о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве путем мејла.

X Рок за подношење пријаве

Рок за подношење пријаве на интерни конкурс је 8 дана и почиње да тече од 22.10.2025. године и истиче 29.10.2025. године.

XI Адреса на коју се подноси пријава за интерни конкурс:

Општинска управа Општине Бољевац, ул. Краља Александра бр.24, са назнаком: „за интерни конкурс” или на мејл адреси: dzastita@opstinaboljevac.rs

XII Докази који се достављају током изборног поступка

  1. Оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема;
  2. Оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном стручном испиту за рад у државним органима;
  3. Оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти којима се доказује на којим пословима, са којом стручном спремом и у којем периоду је стечено радно искуство);
  4. Оригинал или оверена фотокопија решења о распоређивању или решења да је службеник нераспоређен.

Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (у изузетним случајевима, у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).

Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.

Фотокопије докумената које нису оверене од стране надлежног органа неће се разматрати.

Напомена: Орган по службеној дужности на основу члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС”, бр. 18/16, 95/18 – аутентично тумачење и 2/23 – одлука УС), за кандидате прибавља:

  1. доказ о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима

Потребно је да учесник конкурса у обрасцу пријаве, у делу Изјава*, заокружи на који начин жели да се овај податак прибави из службене евиденције.

XIII Место, дан и време када ће се спровести изборни поступак:

Изборни поступак ће се спровести накнадно, о чему ће кандидати бити обавештени путем телефона и мејла.

XIV Лице које је задужено за давање обавештења о интерном конкурсу: Александар Симић, телефон: 030/463-412.

Линк ка обрасцу пријаве за ово радно место  http://www.boljevac.org.rs/.

* Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.

Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.

Овај оглас објављен је на огласној табли Општине Бољевац и на веб презентацији Општине Бољевац.

                                                                               НАЧЕЛНИЦА ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ

                                                                                   Александра Драгојевић Ђорђевић, с.р.

ОГЛАС 2 – ИНТЕРНИ КОНКУРС

ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА

Датум оглашавања: 21.10.2025. године

Датум истека рока за пријављивање: 29.10.2025. године

На основу члана 83. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС”, бр. 21/16, 113/17, 95/18, 114/21, 92/23, 113/17 – др. закон, 95/18 – др. закон, 86/2019 – др. закон, 157/20 – др. закон и 123/21 – др. закон) и члана 5. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС”, број 107/23), Општинска управа Општине Бољевац, оглашава

ИНТЕРНИ КОНКУРС

ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА

У Одељењу за Буџет, рачуноводство, јавне набавке и пореску администрацију у Одсеку за рачуноводство и јавне набавке

  РАДНО МЕСТО 2. Пословикњиговође главне књиге и аналитике

I Орган/служба/организација у ком/којој се радно место попуњава:

Одељење за буџет, рачуноводство, јавне набавке и пореску администрацију у Одсеку за рачуноводство и јавне набавке у Општинској управи Општине Бољевац.

II Радно место које се попуњава:

Радно место Пословикњиговође главне књиге и аналитике, разврстано у звање саветник, у Одељењу за Буџет, рачуноводство, јавне набавке и пореску администрацију у Одсеку за рачуноводство и јавне набавке, два извршиоца.

III Опис послова радног места: води главну књигу трезора и главну књигу директних и индиректних корисника и усклађује их са главном књигом трезора;  обавља послове који се односе на вођење финансијског књиговодства за буџет, буџетске подрачуне за Општинску управу и све друге кориснике буџета за које се води књиговодство;  учествује у изради периодичних и годишњих рачуна;  врши израду закључних листова; врши одлагање документације; одговара за уредно и ажурно вођење финансијског књиговодства; води помоћну књигу купаца која обезбеђује детаљне податке о свим потраживањима од купаца; води помоћну књигу добављача која обезбеђује детаљне податке о свим обавезама према добављачима; води помоћну евиденцију извршених

исплата које обезбеђује детаљне податке о свим  расходима и издацима; израђује спецификацију обавеза и потраживања; предузима меру за наплату потраживања; врши усклађивање обавеза и потраживања са повериоцима и дужницима; књижи закуп станова, врши ревалоризацију станова и пословног простора; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека, руководиоца Одељења и начелника  Општинске управе.

IV Услови за рад на радном месту: Високо образовање из научне области економских наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.

V Место рада: Општинска управа Општине Бољевац, ул. Краља Александра бр. 24

VI Компетенције које се проверавају у изборном поступку:

У изборном поступку се проверавају посебне функционалне компетенције и мотивација за рад на радном месту.

VII Поступак и начин провере компетенција:

Посебна функционална компетенција – релевантни прописи из делокруга радног места (Закон о буџетском систему, Уредба о буџетском рачуноводству, Правилник о стандардном класификационом оквиру и контном плану за буџетски систем) – провераваће се усмено, путем симулације.

2. Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности јединице локалне самоуправе провераваће се путем разговора са Комисијом (усмено).

VIII Право учешћа на интерном конкурсу:

На интерном конкурсу могу да учествују службеници запослени на неодређено време у Општинској управи Општине Бољевац.

Право учешћа на интерном конкурсу имају службеници у истом звању или службеници који испуњавају услове за напредовање у звање у које је разврстано радно место које се попуњава.

IX Пријава на интерни конкурс врши се на прописаном обрасцу пријаве

Образац пријаве на овај конкурс доступан је на интернет презентацији Општине Бољевац или у штампаном облику могу преузети у канцеларији бр. 2 у Општинској управи  општине Бољевац, ул. Краља Александра бр. 24.

Приликом предаје пријаве на интерни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку.

Подносилац пријаве ће бити обавештен о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве путем мејла.

X Рок за подношење пријаве

Рок за подношење пријаве на интерни конкурс је 8 дана и почиње да тече од 22.10.2025. године и истиче 29.10.2025. године.

XI Адреса на коју се подноси пријава за интерни конкурс:

Општинска управа Општине Бољевац, ул. Краља Александра бр. 24, са назнаком: „за интерни конкурс” или на мејл адреси: dzastita@opstinaboljevac.rs

XII Докази који се достављају током изборног поступка

  1. Оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема;
  2. Оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном стручном испиту за рад у државним органима;
  3. Оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти којима се доказује на којим пословима, са којом стручном спремом и у којем периоду је стечено радно искуство);
  4. Оригинал или оверена фотокопија решења о распоређивању или решења да је службеник нераспоређен.

Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (у изузетним случајевима, у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).

Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.

Фотокопије докумената које нису оверене од стране надлежног органа неће се разматрати.

Напомена: Орган по службеној дужности на основу члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС”, бр. 18/16 и 95/18 – аутентично тумачење и 2/23-одлука УС), за кандидате прибавља:

  1. доказ о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима

Потребно је да учесник конкурса у обрасцу пријаве, у делу Изјава*, заокружи на који начин жели да се овај податак прибави из службене евиденције.

XIII  Место, дан и време када ће се спровести изборни поступак:

Изборни поступак ће се спровести накнадно, о чему ће кандидати бити обавештени путем телефона и мејла.

XIV Лице које је задужено за давање обавештења о интерном конкурсу: Александар Симић, телефон: 030/463-412.

Линк ка обрасцу пријаве за ово радно место  http://www.boljevac.org.rs/.

* Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.

Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.

Овај оглас објављен је на огласној табли Општине Бољевац и на веб презентацији Општине Бољевац.

                                                                                                    НАЧЕЛНИЦА ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ

                                                                                        Александра Драгојевић Ђорђевић, с.р.

ОГЛАС I – ИНТЕРНИ КОНКУРС

ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА

Датум оглашавања: 21.10.2025. године

Датум истека рока за пријављивање: 29.10.2025. године

На основу члана 83. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС”, бр. 21/16, 113/17, 95/18, 114/21, 92/23, 113/17 – др. закон, 95/18 – др. закон, 86/2019 – др. закон, 157/20 – др. закон и 123/21 – др. закон) и члана 5. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС”, број 107/23), Општинска управа Oпштине Бољевац, оглашава

ИНТЕРНИ КОНКУРС

ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА

У  Одељењу за урбанизам, обједињену процедуру, извршења и имовинско правне послове у Одсеку за примену обједињене процедуре и заштиту животне средине

  РАДНО МЕСТО 1. Урбаниста – послови обједињене процедуре

I Орган/служба/организација у ком/којој се радно место попуњава:

Одељење за урбанизам, обједињену процедуру, извршења и имовинско правне послове у Општинској управи општине Бољевац

II Радно место које се попуњава:

Радно место Урбаниста – послови обједињене процедуре, разврстано у звање саветник, у Одељењу за урбанизам, обједињену процедуру, извршења и имовинско правне послове у Одсеку за примену обједињене процедуре и заштиту животне средине, један извршилац.

III Опис послова радног места: издаје информацију о локацији; проверава испуњеност формалних услова за поступање по захтеву; доноси закључак о одбацивању захтева; издаје локацијске услове; подноси прекршајну пријаву против одговорног лица у имаоцу јавних овлашћења ако надлежном органу не достави тражене услове за пројектовање; потврђује да је урбанистички пројекат израђен у складу са урбанистичким планом, просторним планом јединице локалне самоуправе, односно просторним планом посебне намене и законом; поступа по захтеву за измену локацијских услова и за издавање измењених локацијских услова; организује јавну

презентацију урбанистичких пројеката; потврђује пројекат препарцелације и парцелације; издаје услове за исправку граница суседних парцела; учествује у спровођењу и праћењу генералних и детаљних урбанистичких планова за подручје Општине; прати стање у простору преко планских аката и информационог система планских докумената и стања у простору; води управни поступак и издаје уверења и потврде из области урбанизма; врши преглед и оверу техничке документације и даје урбанистичку сагласност; даје обавештење о могућностима и ограничењима уређења простора; обавља и друге послове по налогу руководиоца и начелника.

IV Услови за рад на радном месту: високо образовање из научне области грађевинских и  архитектонских наука, на  основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.

V Место рада: Општинска управа Oпштине Бољевац, ул. Краља Александра бр. 24

VI Компетенције које се проверавају у изборном поступку:

У изборном поступку се проверавају посебне функционалне компетенције и мотивација за рад на радном месту.

VII Поступак и начин провере компетенција:

Посебна функционална компетенција – релевантни прописи из делокруга радног места (Закон о планирању и изградњи, Уредба о локацијским условима,  Правилник о класификацији намене земљишта и планских симбола у документима просторног и урбанистичког планирања, Правилник о класификацији објеката, Правилник о класификацији намене земљишта и планских симбола у документима просторног и урбанистичког планирања) – провераваће се усмено путем симулације.

  1. Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности јединице локалне самоуправе провераваће се путем разговора са Комисијом (усмено).

VIII Право учешћа на интерном конкурсу:

На интерном конкурсу могу да учествују службеници запослени на неодређено време у Општинској управи општине Бољевац.

Право учешћа на интерном конкурсу имају службеници у истом звању или службеници који испуњавају услове за напредовање у звање у које је разврстано радно место које се попуњава.

IX Пријава на интерни конкурс врши се на прописаном обрасцу пријаве

Образац пријаве на овај конкурс доступан је на интернет презентацији Општине Бољевац или у штампаном облику могу преузети у канцеларији бр. 2 у Општинској управи  Oпштине Бољевац, ул. Краља Александра бр. 24.

Приликом предаје пријаве на интерни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку.

Подносилац пријаве ће бити обавештен о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве путем мејла.

X Рок за подношење пријаве

Рок за подношење пријаве на интерни конкурс је 8 дана и почиње да тече од 22.10.2025. године и истиче 29.10.2025. године.

XI Адреса на коју се подноси пријава за интерни конкурс:

Општинска управа Oпштине Бољевац, ул. Краља Александра бр.24, са назнаком: „за интерни конкурс” или на мејл адреси: dzastita@opstinaboljevac.rs

XII Докази који се достављају током изборног поступка

  1. Оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема;
  2. Оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном стручном испиту за рад у државним органима;
  3. Оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти којима се доказује на којим пословима, са којом стручном спремом и у којем периоду је стечено радно искуство);
  4. Оригинал или оверена фотокопија решења о распоређивању или решења да је службеник нераспоређен.

Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (у изузетним случајевима, у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).

Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.

Фотокопије докумената које нису оверене од стране надлежног органа неће се разматрати.

Напомена: Орган по службеној дужности  на основу члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС”, бр. 18/16, 95/18 – аутентично тумачење и 2/23 – одлука УС), за кандидате прибавља:

  1. доказ о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима

Потребно је да учесник конкурса у обрасцу пријаве, у делу Изјава*, заокружи на који начин жели да се овај податак прибави из службене евиденције.

XIII Место, дан и време када ће се спровести изборни поступак:

Изборни поступак ће се спровести накнадно, о чему ће кандидати бити обавештени путем телефона и мејла.

XIV Лице које је задужено за давање обавештења о интерном конкурсу: Александар Симић, телефон: 030/463-412.

Линк ка обрасцу пријаве за ово радно место  http://www.boljevac.org.rs/.

* Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.

Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.

Овај оглас објављен је на огласној табли Општине Бољевац и на веб презентацији Општине Бољевац.

   НАЧЕЛНИЦА ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ                                                                     Александра Драгојевић Ђорђевић, с.р.    

ОБАВЕШТЕЊЕ

РЕПУБЛИКА СРБИЈА

ОПШТИНА БОЉЕВАЦ

Одељење за урбанизам, обједињену процедуру, извршења и имовинско правне послове Општинске управе општине Бољевац, издаје

ОБАВЕШТЕЊЕ

Јавна презентација Нацрта Просторног плана општине Бољевац и Нацрта Извештаја о стратешкој процени утицаја Просторног плана општине Бољевац на животну средину, која се одржава у току поступка спровођења јавног увида у Нацрт предметног планског документа, заказана за петак 3. октобар 2025.године, одлаже се за понедељак 6. октобар 2025.године, са почетком у 12ºº часова, у великој сали Општинске управе општине Бољевац, улица Краља Александра бр.24.

Јавна презентација одлаже се због временских прилика и немогућности доласка представника групе обрађивача планског документа.

У Бољевцу, 03. октобра 2025.године.

Опасност од неовлашћених радова: оштећења на гасоводу могу угрозити животе и снабдевање Србије

Гасовод на територији наше општине је објекат од стратешког значаја за снабдевање гасом у Србији и региону. Свака неовлашћена активност у заштитној зони (200 m са обе стране трасе) може угрозити живот и здравље људи, очување животне средине и стабилно снабдевање гасом.

У последње време забележени су случајеви оштећења опреме и каблова, што представља озбиљну опасност. Молимо грађане да не обављају забрањене радње у близини гасовода.

ЈАВНИ УВИД У НАЦРТ ПРОСТОРНОГ ПЛАНА ОПШТИНЕ БОЉЕВАЦ И НАЦРТ ИЗВЕШТАЈА О СТРАТЕШКОЈ ПРОЦЕНИ УТИЦАЈА ПРОСТОРНОГ ПЛАНА ОПШТИНЕ БОЉЕВАЦ НА ЖИВОТНУ СРЕДИНУ БОЉЕВАЦ 

 

ЈАВНИ УВИД У НАЦРТ ПРОСТОРНОГ ПЛАНА ОПШТИНЕ БОЉЕВАЦ И НАЦРТ ИЗВЕШТАЈА О СТРАТЕШКОЈ ПРОЦЕНИ УТИЦАЈА ПРОСТОРНОГ ПЛАНА ОПШТИНЕ БОЉЕВАЦ НА ЖИВОТНУ СРЕДИНУ

РЕПУБЛИКА СРБИЈА

ОПШТИНА БОЉЕВАЦ

Општинска управа општине Бољевац, Одељење за урбанизам, обједињену процедуру, извршења и имовинско правне послове, у складу са чланом 50. Закона о планирању и изградњи („Службени гласник РС”, бр.72/09, 81/09 – исправка, 64/10 – одлука УС, 24/11, 121/12, 42/2013 – одлука УС, 50/13 – одлука УС, 98/13 – одлука УС, 132/14, 145/14, 83/18, 31/19, 37/19 – други закон, 9/20, 52/21 и 62/23) и чланом 55. Правилника о садржини, начину и поступку израде докумената просторног и урбанистичког планирања („Службени гласник РС”, бр.32/19 и 47/25)

оглашава

ЈАВНИ УВИД

У

НАЦРТ ПРОСТОРНОГ ПЛАНА ОПШТИНЕ БОЉЕВАЦ

И

НАЦРТ ИЗВЕШТАЈА О СТРАТЕШКОЈ ПРОЦЕНИ УТИЦАЈА

ПРОСТОРНОГ ПЛАНА ОПШТИНЕ БОЉЕВАЦ

НА ЖИВОТНУ СРЕДИНУ

Јавни увид у Нацрт Просторног плана општине Бољевац (у даљем тексту: Нацрт Плана)и Нацрт Извештаја о стратешкој процени утицаја Просторног плана општине Бољевац на животну средину (у даљем тексту: Нацрт Извештаја о СПУ Плана) одржаће се у трајању од 30 (тридесет) дана, од 25. септембра до 25. октобра 2025.године, у холу зграде Општинске управе општине Бољевац, улица Краља Александра бр.24., и на интернет страници Општине Бољевац (http://www.boljevac.org.rs).

Носилац израде Плана је Општинска управа општине Бољевац, улица Краља Александра бр.24. Обрађивач Плана је привредно друштво ПЛАН УРБАН ДОО Нишка Бања, Булевар Светог цара Константина бр.103, заједно са привредним друштвом ЈУГИНУС ДОО Београд, Андрићев венац бр.2/2, привредним друштвом ИСТ УРБАН ДОО Ниш, Булевар Светог цара Константина бр.103, и Славољуб Ђурђановић ПР Геодетска радња ГЕОМЕТАР ЂУРЂАНОВИЋ Ниш, улица Наде Томић бр.16И/2.

Заинтересована правна и физичка лица, у току времена одређеног за јавни увид, могу извршити увид у Нацрт Плана и Нацрт Извештаја о СПУ Плана сваког радног дана од 10:00 до 14:00 часова у згради Општинске управе општине Бољевац, канцеларија бр.5, а примедбе и сугестије на Нацрт Плана и Нацрт Извештаја о СПУ Плана могу доставити у писаној форми Општинској управи општине Бољевац, Одељењу за урбанизам, обједињену процедуру, извршења и имовинско правне послове, улица Краља Александра бр.24, 19370 Бољевац, најкасније до 25. октобра 2025.године.

Јавна презентација Нацрта Плана и Нацрт Извештаја о СПУ Плана биће одржана у петак 3. октобра 2025.године, са почетком у 12ºº часова, у великој сали Општинске управе општине Бољевац, улица Краља Александра бр.24.

Јавна седница Комисије за планове општине Бољевац биће одржана по завршетку јавног увида, у понедељак 3. новембра 2025.године, са почетком у 12ºº часова, у малој сали Општинске управе општине Бољевац, улица Краља Александра бр.24. Правна и физичка лица која су у току трајања јавног увида доставила примедбе у писаној форми, могу присуствовати јавној седници и усмено их образложити. О свакој поднетој примедби обрађивач планског документа јавно износи свој став.

Број: 350-130/2025-III-02

У Бољевцу, 23. септембра 2025.године.

Нацрт просторног плана општине Бољевац

Обавештење о примени Уредбе о мерама за сузбијање и уништавање коровске биљке амброзије – Ambrosia artemisiifoliia L. (SPP).

               Министарсво пољопривреде, шумарства и водопривреде – Управа за заштиту биља-  се  дописом број: 3832633 2025 14842 000 000 016 012  од 16.09.2025. године обратило овој управи  ради обавештења о обавези примене Уредбе о мерама за сузбијање и уништавање коровске биљке амброзије – Ambrosia artemisiifoliia L. (SPP).

                Између осталог у члану 2. ове Уредбе је  наведено да сузбијање и уништавање амброзије спроводе:

1)      Власници и корисници површина пољопривредног обрађеног и необрађеног земљишта, шуме, ловишта;

2)      Власници и корисници грађевинског земљишта, изграђеног и неизграђеног;

3)      Субјекти који управљају водотоковима и каналима и површинама уз водотокове и канале;

4)      Субјекти који одржавају површине уз јавне путеве и железничке пруге;

5)      Субјекти коју прављају парковима, националним парковима, гробљима и другим зеленим површинама;

6)      Власници и корисници запуштених површина поред путева, стаза, као и утрина, парлога, деградираних пашњака, запуштених паркова, искрчених места у шумама и др.

У члану 3. ове Уредбе наводи се да су сви субјекти који су наведени у члану 2. ове уредбе дужни да у току вегетационе сезоне, до почетка фенолошке фазе цветања на наведеним површинама сузбију и уништавају амброзију и то уз примену следећих мера:

1)      Агротехничких мера – обрада земљишта, нега усева;

2)      Механичких мера – кошење, чупање, спаљивање биљака идр;

3)      Хемијских мера  – употреба хербицида са контактним и тоталним деловањем.

Те вас у складу са овим молимо да обавестите све субјекте и кориснике земљишта на територији ваше Месне Заједнице о спровођењу и примени ове Уредбе.

ПРИЛОГ: Уредба о мерама за сузбијање и уништавање коровске биљке амброзије – Ambrosia artemisiifoliia L. (SPP).

Обавештење о поднетом захтеву за одлучивање о потреби процене утицаја на животну средину за базну станицу Телеком Србија.

Општинска управа општине Бољевац, Одсек за примену обједињене процедуре и заштиту животне средине, Одељења за урбанизам, обједињену процедуру, извршења и имовинско правне послове у складу са чланом 12. и чланом 39. Закона о процени утицаја на животну средину („Службени гласник РС“, бр.94/2024)

О б а в е ш т а в а

О поднетом захтеву за одлучивање о потреби процене утицаја на животну средину за базну станице „ZA127 ZAL127 ZAO127 ZAJ127 Boljevac (СТ)“, Бољевац на катастарској парцели број 3383, КО Бољевац.

Носилац пројекта Телеком Србија а.д. Београд, Таковска број 2, Београд, поднео је захтев за одлучивање о потреби процене утицаја на животну средину за базну станицу „ZA127 ZAL127 ZAO127 ZAJ127 Boljevac (СТ)“, Бољевац на катастарској парцели број 3383, КО Бољевац.

Јавни увид у податке и документацију из захтева носиоца пројекта обавиће се у просторијама Oдсека за примену обједињене процедуре и заштиту животне средине (соба број 5 ) Општинске управе општине Бољевац, улица Краља Александра број 24, у периоду од петнаест дана од дана објављивања овог обавештења, сваког радног дана oд 12 до 14 часова. Документацији за јавни увид може се приступити електронски (налази се на сајту општине Бољевац – одељак обавештења).


Заинтересовани органи, организације и јавност могу у року од 15 дана од дана
оглашавања доставити мишљење о поднетом захтеву.

Јавна презентација Урбанистичког пројекта ФПМ Агромеханика

На основу члана 63. Закона о планирању и изградњи („Службени гласник РС”, бр.72/09, 81/09 – исправка, 64/10 – одлука УС, 24/11, 121/12, 42/13 – одлука УС, 50/13 – одлука УС, 98/13 – одлука УС, 132/14, 145/14, 83/18, 31/19, 37/19 – други Закон, 9/20, 52/21 и 62/23), Општинска управа општине Бољевац, Одељење за урбанизам, обједињену процедуру, извршења и имовинско правне послове

О Г Л А Ш А В А

ЈАВНУ ПРЕЗЕНТАЦИЈУ

УРБАНИСТИЧКОГ ПРОЈЕКТА за ИЗградњу ПРОИЗВОДНОГ ОБЈЕКТА

У КОМПЛЕКСУ ФПМ АГРОМЕХАНИКА ДОО БОЉЕВАЦ,

У УЛИЦИ ОБИЛИЋЕВОЈ БР.22 У БОЉЕВЦУ,

НА КП.БР.2981/2, 2982/1, 2983/1, 2990/2, 2991/1, 2991/2, 2992/2, 2993/1,

2994/1, 2995/1, 2996, 2997, 2998, 3002, 3011/2 И 4877/2 КО БОЉЕВАЦ

  1. Оглашава се јавна презентација Урбанистичког пројекта за изградњу производног објекта у комплексу ФПМ АГРОМЕХАНИКА ДОО Бољевац, у улици Обилићевој бр.22 у Бољевцу, на кп.бр.2981/2, 2982/1, 2983/1, 2990/2, 2991/1, 2991/2, 2992/2, 2993/1, 2994/1, 2995/1, 2996, 2997, 2998, 3002, 3011/2 и 4877/2 КО Бољевац (у даљем тексту: Урбанистички пројекат) а ради упознавања јавности са општим циљевима и сврхом израде Урбанистичког пројекта. Инвеститор Урбанистичког пројекта је привредно друштво ФПМ АГРОМЕХАНИКА ДОО Бољевац, улица Ђорђа Симеоновића бр.25 19370 Бољевац.
  • Урбанистички пројекат је израђен од стране привредног друштва ЈУГИНУС ДОО Београд, Андрићев венац бр.2/2, Београд, где је одговорни урбаниста дипл.инж.арх. Валентина Јанковић, са лиценцом број 200 0667 04.
  • јавна презентација Урбанистичког пројекта ОДРЖАЋЕ СЕ У ТРАЈАЊУ ОД 7 (СЕДАМ) ДАНА У ПЕРИОДУ ОД 5. ДО 12. СЕПТЕМБРА 2025. ГОДИНЕ.
  • Заинтересована правна и физичка лица могу у току трајања јавне презентације, извршити увид у Урбанистички пројекат сваког радног дана од 10:00 до 14:00 часова у Општинској управи општине Бољевац, улица Краља Александра бр.24, канцеларија бр.5, добити потребне информације и стручну помоћ у вези са појединим решењима и евентуалним давањем примедби и сугестија.
  • Урбанистички пројекат ће бити доступан и на порталу Општине Бољевац: http://www.boljevac.org.rs/
  • У току трајања јавне презентације правна и физичка лица могу поднети примедбе и сугестије на Урбанистички пројекат, у писаној форми на адресу: Општинска управа општине Бољевац, Одељење за урбанизам, обједињену процедуру, извршења и имовинско правне послове, улица Краља Александра бр.24, 19370 Бољевац, закључно са 12. септембром 2025.године.
  • По истеку јавне презентације, Комисија за планове општине Бољевац разматра евентуалне пристигле примедбе и сугестије, врши стручну контролу Урбанистичког пројекта и сачињава писмени Извештај са предлогом о прихватању или одбијању Урбанистичког пројекта.

Број: 350-113/2025-III-02/1

У Бољевцу, 05. септембра 2025.године

Руководилац Одељења

Нели Ђорђевић

Јавна презентација Урбанистичког пројекта ФПМ Агромеханика

          На основу члана 63. Закона о планирању и изградњи („Службени гласник РС”, бр.72/09, 81/09 – исправка, 64/10 – одлука УС, 24/11, 121/12, 42/13 – одлука УС, 50/13 – одлука УС, 98/13 – одлука УС, 132/14, 145/14, 83/18, 31/19, 37/19 – други Закон, 9/20, 52/21 и 62/23), Општинска управа општине Бољевац, Одељење за урбанизам, обједињену процедуру, извршења и имовинско правне послове

О Г Л А Ш А В А

ЈАВНУ ПРЕЗЕНТАЦИЈУ

УРБАНИСТИЧКОГ ПРОЈЕКТА ЗА ИЗГРАДЊУ ПРИВРЕДНОГ ОБЈЕКТА У КОМПЛЕКСУ ФПМ АГРОМЕХАНИКА ДОО БОЉЕВАЦ, У УЛИЦИ ОБИЛИЋЕВОЈ БР. 22 У БОЉЕВЦУ, на КП.БР. 2991/1, 3002 И 3011/2 ко БОЉЕВАЦ

  1. Оглашава се јавна презентација Урбанистичког пројекта за изградњу привредног објекта у комплексу ФПМ АГРОМЕХАНИКА ДОО Бољевац, у улици Обилићевој бр.22 у Бољевцу, на кп.бр.2991/1, 3002 и 3011/2 КО Бољевац (у даљем тексту: Урбанистички пројекат) а ради упознавања јавности са општим циљевима и сврхом израде Урбанистичког пројекта. Инвеститор Урбанистичког пројекта је привредно друштво ФПМ АГРОМЕХАНИКА ДОО Бољевац, улица Ђорђа Симеоновића бр.25 19370 Бољевац.
  • Урбанистички пројекат је израђен од стране привредног друштва ЈУГИНУС ДОО Београд, Андрићев венац бр.2/2, Београд, где је одговорни урбаниста дипл.инж.арх. Валентина Јанковић, са лиценцом број 200 0667 04.
  • јавна презентација Урбанистичког пројекта ОДРЖАЋЕ СЕ У ТРАЈАЊУ ОД 7 (СЕДАМ) ДАНА У ПЕРИОДУ ОД 5. ДО 12. СЕПТЕМБРА 2025. ГОДИНЕ.
  • Заинтересована правна и физичка лица могу у току трајања јавне презентације, извршити увид у Урбанистички пројекат сваког радног дана од 10:00 до 14:00 часова у Општинској управи општине Бољевац, улица Краља Александра бр.24, канцеларија бр.5, добити потребне информације и стручну помоћ у вези са појединим решењима и евентуалним давањем примедби и сугестија.
  • Урбанистички пројекат ће бити доступан и на порталу Општине Бољевац: http://www.boljevac.org.rs/
  • У току трајања јавне презентације правна и физичка лица могу поднети примедбе и сугестије на Урбанистички пројекат, у писаној форми на адресу: Општинска управа општине Бољевац, Одељење за урбанизам, обједињену процедуру, извршења и имовинско правне послове, улица Краља Александра бр.24, 19370 Бољевац, закључно са 12. септембром 2025.године.
  • По истеку јавне презентације, Комисија за планове општине Бољевац разматра евентуалне пристигле примедбе и сугестије, врши стручну контролу Урбанистичког пројекта и сачињава писмени Извештај са предлогом о прихватању или одбијању Урбанистичког пројекта.

Број: 350-113/2025-III-02

У Бољевцу, 29. августа 2025. године

Руководилац Одељења

Нели Ђорђевић

Прилог