Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Најчeшћe постављана питања

На овој страници смо прикупили одговоре на најчешћа питања која грађани упућују Општинској управи Бољевац. Циљ нам је да Вам уштедимо време и пружимо брзе и тачне информације.

Пре него што нас позовете или посетите, молимо Вас да проверите да ли се одговор на Ваше питање већ налази овде.


1. Општа питања

  • Које је радно време Општинске управе и Услужног центра?
    • Радно време Општинске управе Бољевац је сваког радног дана од 07:00 до 15:00 часова. Услужни центар, где можете предати већину захтева, такође ради у овом периоду.
  • Како могу да поднесем захтев или молбу?
    • Сви званични захтеви, молбе и поднесци предају се на писарници у оквиру Општинског услужног центра у приземљу зграде Општинске управе, на адреси Краља Александра 24. Обрасце за најчешће захтеве можете преузети и на нашем сајту у секцији „Оbrasci i zahtevi“.

2. Документа и уверења

  • Како могу да добијем извод из матичне књиге рођених/венчаних/умрлих?
    • Захтев за издавање извода можете поднети лично у Матичној служби у оквиру Услужног центра. Такође, већину извода можете поручити и електронским путем преко националног портала еУправа.
  • Како да добијем уверење о држављанству?
    • Захтев за уверење о држављанству се подноси у Матичној служби у Услужном центру.

3. Порези и накнаде

  • Где могу да проверим стање свог пореза на имовину?
    • Све информације о порезу на имовину, као и увид у стање дуга, можете добити у Одељењу за финансије – Локалној пореској администрацији. Контакт телефон је 030/463-412.
  • Како и где могу да платим порез?
    • Порез можете платити на шалтерима поште или банака, као и путем електронског банкарства, на основу података са Вашег пореског решења.

4. Урбанизам и грађевинарство

  • Коме да се обратим за информације о грађевинској дозволи?
    • За све информације о потребној документацији за изградњу, адаптацију или реконструкцију објеката, надлежно је Одељење за урбанизам, обједињену процедуру, извршења и имовинско-правне послове. Препоручујемо да прво затражите информацију о локацији како бисте добили податке о могућностима градње на вашој парцели.
  • Како да покренем поступак озакоњења (легализације) објекта?
    • Поступак озакоњења се такође покреће у Одељењу за урбанизам. Потребно је да поднесете захтев са прописаном документацијом.

5. Комунални проблеми

  • Коме да пријавим ударне рупе на путу, неисправну уличну расвету или проблем са смећем?
    • Све комуналне проблеме можете пријавити Одељењу за инспекцијске послове (Комуналној инспекцији). Они ће даље проследити налог надлежним јавним предузећима.

Нисте пронашли одговор?

Уколико на овој страници нисте пронашли одговор на своје питање, молимо Вас да посетите нашу контакт страницу где ћете пронаћи све потребне бројеве телефона и е-маил адресе наших служби.